niedziela, 27 lipca 2014

Wyniki konkursu!

A, więc wszystkie osoby, które wysłały swoje prace konkursowe były mega utalentowane i szczerze było dość mało tych prac:( Wszyscy walczyli równo, jednak zwycięstwo postanowiłam przyznać: alex little, która wysłała mi fragment rozdziału*.*
Był naprawdę piękny kochana:) Zasłużyłaś:) Mam tylko pytanie: czy mogę opublikować twoją pracę? Napisz mi na maila:D Bo to bardzo ważne;) Jeszcze raz wielkie gratulacje dla zwyciężczyni:D



Haha:D Taki tam gif:P
A teraz nagroda:
"Nagrodą jest przedpremierowo wysłany na twojego maila rozdział (w zależności od tego, jaki był ostatnio opublikowany, np. jeśli 27, to wysyłam zwycięzcy 28:D), polecenie twojego bloga, w zakładce, która zostanie specjalnie założona ku czci zwycięzcy:), oraz podjęcie współpracy, np. wspólny blog:)"

Jeśli prowadzisz bloga, to proszę, podeślij mi jego adres:) O reszcie pisz na maila:D

Informacja dla czytelników:
Rozdziału zapewne nie dodam, ale zrobię reklamę/ zwiastun opisujący piętnastkę, tak żeby narobić wam chrapki na komentowanie:) Co wy na to, misie????:D
oraz komentujcie rozdział 14!:D

1 komentarz: