niedziela, 27 lipca 2014

Nominacja Liebster Blog Award:)

Nominację otrzymałam od Molly Smith z Marzenia się spełniają:) Za co bardzo dziękuję:*


Na czym to polega?

Wyróżnienie Liebster Blog Award otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje im swoje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Pytania, które otrzymałam:

1. Jak masz na imię.
- Natalia, dla przyjaciół Nati i Natka:)

2. Ile masz lat.

- We wrześniu idę do 3 gimnazjum:D

 3. W jakim województwie mieszkasz.

- Czemu to takie ważne? Podkarpacie pozdrawiam:D

 4. Co jest twoją pasją?

- Pisanie, czytanie, robienie zwiastunów, śpiewanie (chociaż mi to nie wychodzi:P), granie na instrumentach (i nerwach), Londyn i słuchanie muzyki:D

5. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?

- Zorganizowałam konkurs na blogu i wygrało to opowiadanie:)

 6. Kto jest twoim idolem?

- Chłopcy z 1d*.*

 7. Ulubiony film?

- Sama nie wiem... This Is Us, Niezgodna, Igrzyska Śmierci, Duma i Uprzedzenie:) Dużo ich jest z czego większość bajek:P

 8. Ulubiona piosenka.

- Wszystkie 1d:) A najbardziej to chyba Half A Heart i Little Things:) Są piękne:*

 9. Ulubiona książka?

- Ostatnio czytam Uprowadzoną i jest świetna:) Ale zbyt łagodna według mnie:D Nowa Ziemia, Igrzyska Śmierci, Niezgodna, Oksa Pollock:D

 10. Czy uważasz, że The Vamps zastąpi One Direction.

- Nie ma mowy! Nikt nie zastąpi 1d!:D Vampsy są zbyt pewni siebie i snobowaci-.-

 11. Lubisz 5S.O.S.

- Powiem dyplomatycznie, że nie mam nic przeciwko nim, ale jakoś specjalnie za nimi nie szaleję....




Moje pytania:

1. Kogo z 1d lubisz najbardziej?
2. Masz jakieś marzenia?
3. Jaki kraj chciałabyś zwiedzić?
4. Masz jakiś ukryty talent?
5. Co irytuje cię w ludziach?
6. Co sądzisz o hejterach?
7. Masz rodzeństwo?
8. Ulubiona marka odzieżowa.
9. Kim chciałabyś być w przyszłości?
10. Czym inni mogą stracić u ciebie szacunek?
11. Directioner Forever?



Blogi, które nominuję:

1. Rose Carter z bloga Never Say Never.
2. Rosie z bloga ... ten kto kocha, kocha w milczeniu, uczynkiem, a nie słowami....
3. Nath, tłumaczkę bloga Demon By Night.
4. Miley Wasply z bloga Insomnia.
5. Asia Jabłońska z bloga Secret.
6. Honey z bloga Hunger Games New Story.
7. Rosie z bloga Uprowadzona.
8. Patrycja Horan z bloga Wyścig Śmierci.
9. Igę i Anetę z bloga Trapped.
10. Skyfallgirl z bloga Szkoła Życia.
11. --- Nie wiem, kogo...



Reklama pojawi się już całkiem wieczorem:)
Do napisania,
Natka99<3









5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog został nominowany do Liebster Award. Więcej szczegółów tutaj: http://the-undercover-girl-fanfiction.blogspot.com/p/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć. twój blog został nominowany do LBA. Więcej informacji znajdziesz na http://bad-zayn-malik-fan-fiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ode mnie również dostajesz nominację do Liebster Award, http://unforgettable-fanfic.blogspot.com/2014/09/liebster-award-x2.html xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany Boskie, jesteś pierwszą osobą, która czytała Oksę Pollock nie z mojej inicjatywy i ja o tym wiem!
    I która uwielbia "Half a Heart" najbardziej ze wszystkich piosenek 1D, ale to taki szczegół :/

    Wow, jestem pod wrażeniem ;D

    OdpowiedzUsuń