sobota, 31 maja 2014

Konkurs:)

Hej!
Nie, to niestety nie nowy rozdział:( Mam już napisany kawałek, ale jest on stworzony "na żywca" i nawet  nie wiem, czy jest sens go dalej pisać, czy zacząć od nowa;( Przyznam się szczerze, że jestem perfekcjonistką i nie chcę was zawieść:( A, nie umiem napisać czegoś, bez wcześniejszego spisania tego na kartce, więc nie wiem, co z tego wyjdzie;(



A teraz przejdźmy może, do nieco przyjemniejszej części tego posta, a mianowicie, do tego, iż organizuję dla was konkurs z okazji 10 000 wyświetleń tego bloga! Chcę wam strasznie za to podziękować, bo nie sądziłam, że aż tyle osób będzie to czytać<3 Jesteście wspaniali.

O co chodzi z tym konkursem?
Otóż tak: lubicie rysować? Pisać? Zajmujecie się grafiką komputerową? Ten konkurs jest dla was! Możecie wymyślić dowolną rzecz związaną z moim blogiem, np. narysować jakąś pracę, wymyślić szablon, zwiastun, wiersz, spisać nową, odświeżoną fabułę, itp.
NIE MUSICIE MIEĆ TALENTU, ŻEBY BRAĆ W TYM UDZIAŁ! LICZY SIĘ POMYSŁ!!!

Najbardziej brany pod uwagę będzie fragment rozdziału 9, wymyślony przez was! Jestem ciekawa, co wymyślicie!:) Jeśli 9 będzie opublikowana, zanim coś wyślecie, rozdziały dalej są brane pod uwagę, ale wtedy, musicie przesłać fragm. rozdziału 10, itd.
Może ten konkurs, sprawi, że będę chciała podjąć z kimś współpracę i założyć innego bloga? Albo zawrzeć nowe znajomości? Kto wie?

A teraz sprawa najbardziej przez ludzi kochana, a więc: NAGRODA!
Nagrodą jest przedpremierowo wysłany na twojego maila rozdział (w zależności od tego, jaki był ostatnio opublikowany, np. jeśli 27, to wysyłam zwycięzcy 28:D), polecenie twojego bloga, w zakładce, która zostanie specjalnie założona ku czci zwycięzcy:), oraz podjęcie współpracy, np. wspólny blog:)

Kontakt do mnie:
e-mail: natka99.blogerka@gazeta.pl
gg: 32442668

Pytania? O czymś zapomniałam napisać?
Piszcie w komentarzach:)

Do kiedy trwa konkurs?
Od dzisiaj od godziny dokładnie 13:10, do 15 lipca, do godziny 20:00!!! Wyniki zostaną podane następnego dnia, również o 20:00:)

Kto zasiada w jury?
Oczywiście: ja (Natka99) i moja siostrzyczka, która i tak, by wybrała i tak:)

Zachęcam do brania udziału w tym konkursie, bo WARTO!:) Czekam na wasze prace<3
Do napisania,
Natka99<3



(P.S. Rozdział powinien pojawić się dzisiaj wieczorem, tak z okazji Dnia Dziecka;) A, więc wysyłajcie 10 lub 11, chyba że wyrobicie się do wieczora:D)

1 komentarz:

  1. Super pomysł. Czekam na rozdzał.
    Pozdrawiam Zizi.

    OdpowiedzUsuń